miercuri, 3 februarie 2010

Dezvirginare...

Un titlu` nu tocmai bun pentru varsta mea , deci gandurile preconcepute aferente titlului puteti sa vi le bagati in 3 litere .
De vreo 2 saptamani - stiu sunt in urma cu moda - am inceput sa o iau la pas din blog in blog incepand cu blogul bunului meu prieten Timur , care m`a spart cu niste poezii crunt criticate de mine , apoi am dat de blogul prietenului prietenului meu , un anume Cip , pe care teoretic il cunosc .
Spun teoretic deoarece am fost la aceeasi chindie , in aceeasi camera de camin , dar totusi eram in plansi diferite ; sa fi fost din cauza alcoolului , din cauza cetii cauzate de fumul de tigara , ideea este k nu am apucat sa`i transmit parerea mea sincera despre blogul lui .
Ma adresez acestui Cip ca de la un novice la un , sa zicem , experimentat in expunerea ideilor electronic , cu rugamintea de a incerca sa nu se contrazica in posturile sale . Sper sa nu o ia ca pe o critica , sa o ia ca pe o parere de la un virgin in ale blogului sau un simplu cititor .
Ca un scurt rezumat , am deschis acest blog si am asternut aceste putine randuri pentru a oferi ceva din criticile si ideile mele si in acelasi timp un motiv de critica sau satira pentru alti cititori sau blogari.
Sanatate sa fie ca boala vine !

georgeL


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu